Sofie

Bilder från i lördags!

Publicerad 2008-02-13 19:48:21 i Allmänt

Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån festen i lördags!
Här kommer några goa party bilder på mig och mina goa tjejer från gymnasiet!!

 Johanna och Jag skrattar väldigt mkt :)

 Johanna, Jag och Anna posar i soffan!

 Bini Jag och Anna : Gruppbild!

 Bini Jag och Johanna står där och väääntar...hehe

 Bini och Jag. Äldsta vännen, kännt varandra sen vi var 1år

 Jag kramar nästan ihjäl barndomsvännen

  Jag avslutar med en glad bild på lilla mig :)

Vi hade en väldigt trevlig kväll!!! Tack tjejer!! Det får vi göra om snaart, och då ska Ellie också vara med. Då blir det som de gamla goa tiderna på gymnasiet!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-02-15 03:53:32

fin bild på dig (den sista) jättefin klänning osse :) ser ut som att ni hade trevligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela