Sofie

Fredag!

Publicerad 2008-01-25 23:05:06 i Allmänt

Nu är det fredag igen, veckorna går så sjukt fort.
Jag har börjat den nya kursen nu, den verkar jätte bra. Det är mkt praktiskt vilket ska bli roligt och skönt.
Vi ska åka skridskor, paddla, vandra, på läger mm... Sen massa aktiviteter i gympa salen!

I Onsdags stack jag och frida till citykliniken för att ta bort utslaget som kliar på mitt lår. Jag var rätt nervös, men är stolt att jag klarade det nu när det är över.
Jag fick 4 sprutor, jag har fobi för sprutor. Sen skar han och sydde 8 stygn... Usch jag kände hur tråden stramade...
Men nu är jag lite öm, men den är borta och jag hoppas att ärret inte blir fööör stort.

Imorgon ska jag och pauline gå lite istan, sen ska jag till sara på karaoke kväll! Ska bli jätte trevligt!
Go dricka, mina goa tjejkompisar, tilltugg, singstar osv... Kan inte bli bättre...

Mamma syrran och andy är på släkt kalas i Malmö nu. Jag orkade inte åka ner och sen upp imorgon igen... Så får träffa dem en annan dag istället.

Denna veckan som gick träffade jag även Jenny... Vi gick på stan och åt lunch! Det blev en god kycklingsallad på teapot! Det var skoj att träffa henne. Oh gud vad hennes mage växer. Den 18feb ska bebben titta ut! Sweet!
Jag längtar:) Både jag sebbe och jenny bodde i samma korridor här uppe innan...:)

Nu ska jag snart lägga mig..Är lite öm i benet och det blir en lång dag imorgon.. Ska även läsa lite i boken: smarta rörelser innan jag somnar...
trevlig helg!!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-01-26 11:07:22

jepp, snart tittar bebben ut =) hihi....

Postat av: Emma

Publicerad 2008-01-26 13:21:27

tänk om jag lagt till dig som kontakt på min blogg :) och tänk om du är den enda jag har :) hihi!
Han som är sjuk kommer typ aldrig bli frisk :( man väntar typ bara på att tiden ska gå, tyvärr (om man kan säga så) så andas han själv, men hjärnan fungerar inte. Grymt hemskt. Men lite positivt med tvillingarna :) grym söta och jag ska hålla den ena på barndopet :) Ha det bäst !

Postat av: Sebster

Publicerad 2008-01-26 16:53:05

Sjung nu inte för mycket idag :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela