Sofie

Torsdag

Publicerad 2008-01-17 18:35:39 i Allmänt

Ja, då var även denna kurs över. Idag har vi haft utvärdering. Vi tackade våra två fantastiska lärare som har gjort denna kurs väldigt bra och intressant. De ska inte ha fler studenter och de var tacksamma att vår klass var deras sista.
Jag börjar nästa kurs på onsdag, så nu är jag lite ledig innan dess. Skönt!
Imorgon ska jag och Anna luncha på stan och titta runt lite. Vi ska nog även möta upp Frida och Åsa också. Annars ska jag träna och träffa kompisar ihelgen.

Igår var jag i väg och simmade i 1 timme, sen var jag helt slut i kroppen, hehe... Men det var skönt! jag och alla pensionärerna i poolen, hehe...

Nästa helg väntar ännu en karaoke kväll hemma hos Sara. Alla tjejerna samlade, med go dricka och sing star. Kan inte bli annat än hur kul som helst, det ser jag fram emot...

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-01-19 00:13:44

hehe!!
Hoppas du får en underbar helg gumman!! Vi hörs :) kram ida

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-01-21 22:39:36

hej svejs!!! va bra att du kan läsa i min blogg nu =) ses imorrn!!! puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela