Sofie

Ännu mer städ och fix...

Publicerad 2008-07-03 23:06:37 i Allmänt

Jag har varit duktig idag...
Har ju såklart först jobbat.. Åhus bussen är fullproppad på förmiddagen, alla ska ju till stranden..Förutom jag..Jag ska ju jobba...hihih... Men det är skoj på jobbet så det gör inget..

När de små barnen vaknar så är de såå söta.. de vill sitta i ens knä och bara kramas... Det kan man inte stå emot..

Var ute lite nu i eftermiddag också, det har varit super varmt. Men gytt med ett jobb där man kan gå ut lite...och inte bara vara inomhus framför en dator eller ett fabriksband.


När jag kom hem så började jag städa.. Har dammat, dammsugit, städat toan, diskat, torkat skåpen i köket, torkat bordet, spisen, fläkten mm... Ja som sagt, jag har städat och gjort fint här hemma... Jag har även tvättat nu mellan 21-23.. lite sent, men det gick bra. Är vaken!!!

Om inte syrrans kompis slutar för sent imorgon så ska de köra hit. De ska vara i min lägenhet, sen ska de upp och vimsa lite på kristianstaddagarna.. Trevligt... Kanske stöter på varann på samma uteställe, hade varit nice!


Imorgon blir det rätt stressigt.
Jag jobbar, slutar 17.. sen ska jag skynda mig till bussen och ta mig hem.. Ska byta om till fest outfiten och ta mig bort till Fia som är sååå snäll som gjort mat till oss.. sen ska vi på fest... Sen mingla runt på kstaddagarna=) Blir kanske öltält eller banken? Vem vet var vi hamnar??

Kommer bli trevlans!!  Får ännu mer besök på söndag. Då kommer Mammi och Christina upp!! Skojsigt...

Har fått lite förfrågningar om bilder på min lägenhet... Får väl ta och lägga upp det nån dag!!
Mitt lilla dockhus som mormor säger...hehe....

KSTADDAGARNA here we come!! Mat, öltält, konserter, massa människor... Hoppas bara på fint väder!! Såå Nice!!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-07-04 00:11:39

Du är så duktig som städar o fixar gumms! Ja, morgondagen ska ingen få sabba. Vi ska ha SÅ kul, vart vi än hamnar o hur än kvällen slutar. INGEN kan förstöra det. =) Partypinglor ser helt enkelt till att deras kväll blir lyckad. =) Nattikraaaaam

Postat av: lillis

Publicerad 2008-07-05 23:06:21

Hihi jaa visst är han snääll =) nja helt okej på jobbet..roligare vissa dagar. Åh småbarn är såå söta och mysiga :) Humm ett tag sen jag gjorde den, men om du vill kan jag försöka hjälpa dig :) Puss

Postat av: Petra

Publicerad 2008-07-08 08:55:07

hej fia!!!

vad kul att du kollade in på alexanders blogg :-)...

hur är allt med dig? ska du flytta hem snart igen? ellerhar du mer pluggtid kvar?

vi ska upp till mamma snart, har inte bestämt när än...

må så gott. kram P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela