Sofie

Semester i Malmö, Modell

Publicerad 2008-07-19 18:35:28 i Allmänt

Nu är jag nere i Malmö! Har varit ledig nårra dagar, så passade på att åka hem.
Jag har varit på sjöbomarknad, varit hos mammas kusin, hos farmor, varit på talangjakt i Pildammsparken.
Idag har Jag, Bini, Emelie och Petra varit i Turning Torso och varit modell för en dag!
Såå mkt turister där är utanför det snurrande huset, hehe... Hade inte velat bo där.. Vi var på 12e våningen iaf.
Vi blev sminkade av makeupartister och stylade. Vi hade själv med oss ombyte...
Det kändes konstigt..Jag brukar alltid bara typ använda mascara... Nu blev man verkligen omgjord, hehe...
Det var roligt och en upplevelse... Fick göra massa poser, sitta, stå mm... Kändes konstigt... "Fram med armbågen", "mer åt höger", "håll vid kragen" mm... Då har man fått prova på modellyrket iaf.. De tog 55 bilder... Det var super svårt att välja ut... Här är de jag valde:

       

     

 

Tycker mitt hår ser lite rött ut på bilderna... Det är ljuset...
Vilket är bäst?

Nu har jag brännt en skiva jag och mamma ska lyssna på. Mamma och Jag ska ta en runda på Möllan ikväll.. Dricka nårra goa kalla öl!

Trevlig lördag...
Kstad imorgon igen..Jobb Mån-Ons.. Stängning och öppning... Långa dagar...

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-07-20 01:22:33

Du är utmanad! Se min blogg!



Jätte fina Bilder Sofie! Gillar den första bäst

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-07-20 08:46:26

Gud va skoj :) Jättefina bilder :D

Postat av: Anita

Publicerad 2008-07-20 15:41:27

Jättesvårt att välja,tycker alla var bra!

Kram faster

Postat av: Ida

Publicerad 2008-07-20 18:23:09

Åhhh vad fina bilder!! Tycker minsannådar att alla är lika fina :) allt bra med dig vännen annars?

Postat av: Emma

Publicerad 2008-07-20 22:15:39

Gud vad fina bilder, du är jättefin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela