Sofie

Städ och fixar Sofie

Publicerad 2008-07-02 09:28:19 i Allmänt

Igår jobbade jag mellan 7.30-16. Jag gick upp vid halv 6. Det var en rätt jobbig dag igår. Barnen ville inte som vi vuxna. Vi fick tjata en del och det är inte alltid så roligt. Barnen har också gått på semester i deras tankar känns det som.
Jag vågade inte lägga mig i soffan när jag kom hem, för då¨hade jag garanterat somnat direkt.
Istället satte jag igång att röjja lite i min byrå och i badrumsskåpet. Så mkt skit där finns. Eller fanns, det är inte där mer...
Är nöjd med mig själv... Man får passa på, inte alltjd jag är på det röjjar humöret.. Eller hur Mammi? hihih

Sen var jag värd en tv-kväll. jag somnade vid 22.30.. Är utvilad nu...

Jag ska äta gröt nu, sen fixa mig... Sen blir det jobb och efter det stan med Fia.
Vi ska försöka hitta en klänning till henne som hon ska ha på fredag. Hoppas vi finner en fin!!

Ha en trevlig dag...

SOLEN ÄR TILLBAKA! DEN ÄR VARMT VÄLKOMMEN!!
Hoppas på en utedag i eftermiddag, så man kan få lite sol på näsan..hihih


Världen är sååå orättvis... Nån rättvisa måste det väl finnas?

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2008-07-03 18:22:11

Hej Sofie! Såg att du uppdaterat, super bra ju =)

Skönt att gå tidigt idag thihi ses imorgon på jubbet! Kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-07-03 20:17:27

Hahaha.... Ja Sofie, Världen är orättvis, så varför aldrig orättvis till ens egen fördel?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela