Sofie

Dopp

Publicerad 2008-06-07 18:48:55 i Allmänt

Idag har jag och Mamma varit på stranden. Vi tog vårt första dopp i havet för i år! Det var 20grader i vattnet och det var sååå skönt. Vi låg där nån timme, är rädd för att bränna mig. Speciellt nu med det jäkla leverfläckarna och operationerna.
Förresten ska jag inte operera mig på måndag. Mamma har ändrat tid ytterliggare än gång. Jag är i Malmö nu och ingen i familjen kunde hänga med upp. Så nu BLIR det precis innan skolan börjar i augusti.
Skönt att jag kan leka med barnen i sommar utan att tänka på att stygnen ska gå upp...

Nu har EM börjat, två matcher ikväll! Snart Sverige! Hejja Hejjaaaa!!!!

Hoppas på sol och bad nu iveckan. Ska även till helsingör med syrran och förbereda inför hennes student.
Var hos Hillevi på student i torsdags. Det var jätte trevligt. Har inte setts på ett bra tag nu. Riktigt skoj!!!
Jag klippte även mig i torsdags!!

Fussball nu... Bjuder på en sommarbild på mig och en på vovvisarna..

         

Njut av det härliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela