Sofie

Helsingör!

Publicerad 2008-06-10 20:14:49 i Allmänt

I söndags badade jag för andra gången! Det var gytt i havet, men jag brände mig lite..Ajj... hihi..
I går träffade jag Liza, hon är i Sverige nu i sommar. Hon har bott på tenneriffa länge nu. Riktigt skoj att ses, längesen sist. snyft... Får ses en del nu i sommar!!!

Idag har jag syrran frida och Ak varit i Helsingör! Det har varit riktigt trevligt. Vi åt gott, snackade och skrattade en massa. Köpte även lite vin och så till studenten på fredag. Jag träffar inte Ak och Frida lika ofta nu under sommaren som när vi bor i Kstad. tråkigt... Man får åka till varann, man kan inte bara gå till varann på 5 min och se tv...

Nårra bilder från vår trevliga tripp!

  Frida Syrran och jag... Det blåste en del..hihih Båten gungade en massa...

 Oj den råkade bli stor, AK och Frida iaf.

  Foto från båten..

  Väntar på den goa maten!!

  Kyckling och nachos.. Med guacemole, salsa o så.. Riktigt underbart gott!!!

 En glad bild på mig och Frida!

Tack för en trevlig tripp!
Jag och syrran höll på att hamna i Ängelholm när vi skulle ta tåget hem. Annars var det riktigt nice!

Köpte även en ny kamera igår! Nu är jag redo igen! Min gamla kamera la, har inte tagit bilder på länge. Nu är jag redo och batteriet är laddat! Wiihoo.. Ingen går säker! hihih

HEJJA SVERIGE! Match nu! HEJJJAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela