Sofie

Sååå nice väder!

Publicerad 2008-06-01 15:21:19 i Allmänt

Nu de senaste dagarna har det varit sååå underbart väder!
     2 bilder från stranden i Egypten... Vill tillbaka!!!

I onsdags satt Jag, Emmelie, Frida, Carro och Jenny ute hela dagen. Vi kollade på när de andra studenterna lekte lekar. VI höll oss på filten istället!:)
I fredags var jag hos Thomas på för tidig midsommarfest. Vi dansade små grodorna runt midsommarstången, åt god midsommar mat och sjöng snapsvisor! Riktigt trevligt. Kvällen bjöd också på singstar. Jag stack ner och träffade Jeppe på en pub senare. Det var också trevligt.

Annars har jag bara slappat och varit ute i det fina vädret nu ihelgen! Man får passa på!
Imorgon och på TIsdag ska jag jobba på en förskola i Åhus. Jag har två kompisar som jobbar där! Det ska bli roligt att jobba lite och träffa söta barn! Hoppas det går bra. Har aldrig varit där innan så är lite smått nervös, men det ska gå bra!! Jag har även fått jobb där i sommar, wiiieee!!! Så kommer inte vara hela sommaren nere i Malmö, kommer vara här uppe lite också! De veckorna jag jobbar iaf!

På Tisdag kväll ska jag och nårra vänner till tivoliparken och ha picnic och lyssna på lite artister. Allsång i tivoliparken. Sen på Onsdag bär det hem till Malmö. Ska på student på torsdag.
Jag ska upp här igen nästa måndag. Då är det dags för operation. Söta lillasyster ska med mig!!
Vill innteeeee :( kommer inte kunna bada och sola på ett tag sen.. Bara att bita ihop och göra det skitet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela