Sofie

Smoothie

Publicerad 2008-06-23 18:17:35 i Allmänt

I går när det åskade och spöregnade så satt jag och mumsade på en smoothie! Jag hade hallon, banan och yoghurt i den. Det var riktigt gott och perfekt till kvällsmat!
När jag och syrran var mindre så gjorde pappa ibland milkshake till oss. Då hade han bla glass i... Denna som jag gjorde igår var lite nyttigare! Men väldigt god!!! Tänk en varm sommardag och en kall smoothie i handen, kan inte bli bättre.hiihih...
  MUMS!!

Idag har jag jobbat... Det gick bra! Tråkigt väder idag bara... Kommer störtskurar då och då.. Efter jobbet så sprang jag lite istan, rea överallt. Köpte inget till mig själv, men jag hittade en present till syrran som fyller år på fredag!
Jag har även lagat lite mat till mig. Idag åt jag Kycklingfile, nypotatis och gräddfil... Lite midsommar stuk över det hela!
Imorgon ska jag stänga på jobbet, kommer hem lite senare då...

Livet är väldigt orättvist... Efter regn kommer solsken, visst?!?

Blir kanske en Malmö runda ihelgen.. Får se hur det blir. Jag slutar 17 på fredag, så får se vad jag orkar...Syrran fyller år då också, vill ju gratta henne!... Är även bjuden på 23årsfest i Köpenhamn..
Om jag stannar i Kstad så blir det nog lite party med Anna!

Kommentarer

Postat av: Från Mamma

Publicerad 2008-06-24 21:46:05

Den såg ju gooo ut. Pappa gjorde även nyttiga drinkar till er med kessella i o bär. Kram Mammi

Postat av: lillis

Publicerad 2008-06-26 11:39:20

aah taack fiiia :) haha joo 25 e lite mer..

Men du har alltid varit gammling ;) för mig. hahaha

BTW du är jätte välkommen hit ikväll på lite tårta :D PUSS

Postat av: Anita

Publicerad 2008-06-26 11:55:47

Roligt att läsa din blogg. Skriv flitigt för jag läser den varje dag. Kram Anita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela