Sofie

GRATTIS syrran!!!!!

Publicerad 2008-05-26 17:29:41 i Allmänt

Grattis till körkortet lillasyster! Härligt!!!! You go girl!
Äntligen har du fått det lilla plastkortet. Håll nu hårt i det!
Minns när jag fick det, sikken lättnad och frihetskänsla.
Man kan sticka var som helst och när som helst. Bara ta bilen och köra! :)
image58


Syrran, vi bjuder på denna va?  (Egypten bild, störd min...hihih)

Jaha, då var denna terminen också slut. Jag vill inte sluta denna kurs, den var skoj! Ser inte framemot examensarbetet och slutpraktiken i höst. Då ska jag vara färdig lärare och redo för arbetslivet, Skrämmande...
Men nu innan är det bartömning, sommar och soooool!!!
Ska läsa en kurs i sommar också, nice!

Grattis än en gång sis! Fussball ikväll! Ska ligga i soffan och slappa.. Pissregn utanför fönstret, Arg...



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-26 21:11:34

Tack sååå jävla göttt:D pusss sis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela