Sofie

Många grattis på samma dag!

Publicerad 2008-05-25 22:49:02 i Allmänt

Grattis Mammi på morsdag! Har dock inte träffat henne idag, men hon fick en lite present igår istället.
Vill även Gratulera min faster på födelsedagen!! Ruben fyller också år idag, 3 år.. GRATTIS!

  En Grattis puss till min lille sweetie!

Igår grillade jag emmelie och frida. Sen var vi en runda på banken. Det var skoj!
Nu har jag nyss utvärderat kursen, ska diskutera det imorgon. Ska även lämna in allt imorgon. Så då har jag bara en termin kvar. Har gått 6/7 terminer. Sjukt. 3år... Usch vad tiden går fort. Kändes som det var förra veckan jag började plugga här uppe. Det har varit 3 underbara år. Har utvecklats sinnes mkt och har haft riktigt skoj!

Håller tummarna!  Hoppas på att få säga grattis imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela