Sofie

Besök

Publicerad 2008-11-30 20:21:23 i Allmänt

Idag har vi haft trevligt besök av kära farmor, faster och hennes man. Jag hade gjort goda räkmackor och skinkmackor som vi tryckte i oss.. hehe
Så här såg dem ut  
Den vänstra är det sallad, ägg, räkor, kaviar och citron på och
den högra är det sallad, skinka, tomat och gurka på.
Det var gott! Jag tycker det är roligt att piffa till det lite, har fått det från min käre Far. (som för övrigt har namnsdag idag, Grattis).
  Mina kära släktingar.. Förlåt faster Anita, vet att du inte vill vara med, men det måste du! hihi

  Så här sliten var syrran när hon kom hem från jobb. Den bjuder du väl på Banne? :) Hon har fått ett vikariat på en annan avdelning. Men hon är duktig som jobbar och är uppe tidigt om mornarna..Då ligger jag och sover hihihi
Men i Januari blir det andra bullar..då måste jag också upp med tuppen, när det är mörkt och kallt... Får ta vara på tiden nu...

  Jag tog foto på mammas tavla som hon fick av oss när hon fyllde 50. hiihhi

Imorgon förmiddag ska jag köra tillbaka till Kristianstad... Ska skriva på arbetet med Frida och sen på kvällen ska jag träffa Fia! Det ska bli trevligt, var ett tag sen nu...
Ikväll blir det parlamentet och wallander... Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela