Sofie

Examensarbete...

Publicerad 2008-11-03 19:27:40 i Allmänt

Nu har jag klarat tentan, praktiken och examinationerna. Nu är det bara fokus på examensarbetet... Vi lånade böcker idag som vi har kollat igenom.. Ska ses på huvudbiblioteket imorgon och gå igenom dem, leta ny litteratur och komma igång.
Eller iallafall försöka.
Det är svårt att strukturera det hela.. Hur ska vi göra undersökningen? Var? Lärare eller elever? Finns det tillräckligt med litteratur och artiklar? Det är många frågor, det är inte helt lätt...
Vi ska bli riktiga forskare ju, heheh...

Så idag har jag kollat igenom de böckerna jag fick med mig hem.
Har även sökt lite jobb idag.. Söker ändå jag inte vet hur våren ser ut... Har sökt både kurs och jobb till våren.
Mycket hänger på den dumma uppsatsen. Hur det går med den osv...

Bara att bita ihop, kan inte skjuta fram problemet mer nu... VI SKA KLARA DET!!


Får se det som föreläsaren sa idag: vi ska lära oss detta, det är en kurs, inget vi ska kunna.
Hoppas lärarna ser det på samma sätt..

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-11-03 21:50:47

ni kommer klara det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela