Sofie

Intervju

Publicerad 2008-11-17 22:33:22 i Allmänt

Jag hade en trevlig kväll med tjejerna i Lördags. Vi firade Bini! Träffade en massa vide folk som man inte sett på läääänge..(har inte med mig kamerasladden till Malmö så kan inte lägga upp bilder)
De andra stack ut, men jag åkte hem. Det hände en grej så jag var inte såå sugen på att gå ut.
Idag har jag varit på arbetsintervju. Var lite smått nervös innan. Men det gick bra! Förskolan verkade bra, men får se hur det blir. Hon skulle höra av sig inom de närmsta dagarna.. Vad gör jag om jag får jobbet?
Måste hitta en lägenhet akut då, trycka på som bara den...
Jag vet att jag måste lämna studentlivet bakom mig, men det kommer bli jobbigt. Vännerna och närheten till dem.

Idag har jag läst lite i metodböcker.. Ska börja göra undersökning till examensarbetet denna vecka.
Jag åker nog tillbaka till Kstad på Onsdagmorgon... Har varit skönt att vara lite i Malmö... Umgås med familjen o så!

Känner verkligen att det är ett avslutat kapitel. Fel sätt och prioriteringar. Skönt att ha fått det bekräftat nu, så man kan släppa det.

Zlatan var grym idag:) hihih.. Vi kommer ju trots allt från samma stad, hehe :D

Kommentarer

Postat av: Emma K

Publicerad 2008-11-18 15:53:45

och han och jag från samma "by" :)

Postat av: Emma K

Publicerad 2008-11-18 15:53:52

och han och jag från samma "by" :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela