Sofie

Malmoe

Publicerad 2008-11-13 20:41:52 i Allmänt

Igår hade jag och Frida en julmyskväll! Vi drack glögg och lyssnade på julmusik. Mina tomtar gästspelade, de åkte bort idag igen. hihih.. Jag vet att vi är störda, men det var trevligt!
Emmelie, Pauline, Patrik och Oskar kom sedan. Vi såg bonde söker fru och pratade. Sen blev det en runda på kåren.
Idag har jag och Frida varit på handledarsamtal. Vi ska leta efter några artiklar, men hon sa att det bara vara att tuta och köra. Det känns bra! Har mkt kvar, men är en bit på vägen. Litteraturdelen är det jobbigaste och tråkigaste. Läsa böcker sen skriva och formulera om en massa...

Jag körde till Malmö i eftermiddags. Ska vara här i helgen... Imorgon ska jag luncha med Liza! hon ska flytta till teneriffa snart igen.. Tråkigt, får passa på att ses innan... På lördag ska jag på födelsedagsfest hos Bini! Träffa tjejerna igen!
Annars ska jag plugga och slappa!
Skönt att vara hemma lite!

Syrran tvingade mig att skriva om henne. Hon ville att jag skulle ägna ett helt inlägg om henne. Jag varken orkar eller har lust till det nu, får bli en annan dag. När hon ej tvingar mig...
Kan iaf skriva att det är synd att hon jobbar hela helgen nu när jag är hemma. Men vi får leka den tiden vi har tillsammans ihelgen!! Får ta igen det sen en annan gång också!!! Puss Sis:)
Vi gjorde iaf goda varma mackor tillsammans idag! Det var mys! :)


Syrran hos mig i Krstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela