Sofie

Nytt liv..

Publicerad 2008-11-24 18:12:49 i Allmänt

Min syster har gått och blivit duktig... Hon har börjat träna på friskis. Jag har smått ångest, har varken haft tid eller motivation till att träna nu under hösten.. Men nu när jag flyttar ner ska jag starta ett nytt liv.
Måste hålla igen på festandet och börja träna. Hoppas jag bara får en lägenhet som inte är allt långt bort..
Känner mig allmänt trött och deppig, hoppas det blir bättre när jag kommer igång med jobb och träning!
Bli vän med kroppen igen :)
Jag och syrran på friskis! Yeaah!!!


JAG VILL HA EN LÄGENHET. ÅNGEST ATT SÄGA UPP DENNA NÄR JAG INTE HAR NÅN ANNAN.
alla säger att jag ska söka via hemsidorna. JA, men det har jag gjort.... det är för fan 400sökande/lägenhet.
OMÖJLIGT...BLÄÄ...

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2008-11-24 21:55:18

Fiia du o jag ska bränna fett:) hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela