Sofie

Uppdaterar..

Publicerad 2008-11-07 12:51:51 i Allmänt

Just nu sitter jag och väntar på att en rektor för en förskola i Malmö ska ringa. Jag har sökt jobb där, så hon skulle ringa mig nu efter 12...
Undra vad hon kommer fråga? Blir det anställningsintervju?
Isåfall måste jag ha lägenhet i Malmö nuuu typ... Skoj med lite läskigt...

Onsdagen blev jätte lyckad. Jag och Frida fick vår litteratur och undersökning godkänd. Handledaren var jätte nöjd så vi blev glada. Nu kan vi sätta igång ordentligt!! Wiieee!
Sedan kom Jenny och Thyra! Vi lekte hela eftermiddagen.. Hon e sååå sweet! Vi lekte och hon skrattade... Det märks att man ska jobba med barn.. Så fjolliga vi blev, pratade bebis språk och klappade och nördade oss..heheheh Men det var skoj!! Man ändrar sig helt när man leker med barn! :) Det var jätte skoj att Jenny och Thyran kom! Träffas ju inte sååå ofta... Vi åt tacos här och kollade på Bonde söker fru.. Fler droppade in framåt kvällen..Vi skulle till kåren en runda! Ida var på besök i Skåne så hon hängde med!! Riktigt trevlig kväll!
Ida sov hos mig. Vi gick och handlade goda frallor på morgonen! Mys!!

Bilder från onsdagen komma sen efter rektorn har ringt och när jag städat klart!!
Det kommer även bilder på min nya frilla :) hihih

Snart ringer hon.... hihih spännande...får se vad hon vill :)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-11-09 14:48:48

Heeej!

Måste bara tacka för en rolig kårenkväll och övernattning!! Längtar tillbaka till skåne! Hör av mig när jag är i krokarna, lycka till med uppsatsen!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela