Sofie

BLÄÄ

Publicerad 2008-10-27 21:57:31 i Allmänt

Usch, jag är allmänt deppig idag...
Har varit på citykliniken och fått antibiotika. Har nog urinvägsinfektion...

Massa frågetecken nu och jag känner mig allmänt nere och omotiverad.
Har ingen lust att läsa boken till imorgon..
Är så irriterad på den jäkla msnen, jag loggas in och ut hela tiden.. Högskolans bajs-server..
Det bara regnar och är mörkt...
Orkar inte ta tag i examensarbetet... känns jobbigt och föör stort...

Ja, allmänt blääig idag...

Men jag har klarat tentan och praktiken!!!
Klarade examinationen idag!
Jag kan! Men det hjälper inte alltid..

Man kan inte alltid vara på topp!
Hoppas morgondagen blir bättre...

Det var roligt att träffa vännerna i skolan idag!
Jag har sökt en del jobb i Malmö nu, får se hurdet blir...
Blir det en termin till eller jobb?
Om jag får, blir nästa problem lägenhet. Det är ett problem... Mega svårt..
Jag måste se möjligheter och fördelar, men idag är det inte lätt..
Vill bara bädda ner mig och sova nu.
Men först måsta jag skriva lite till tills imorgon... BLÄ

Jag tittade nyss tillbaka på lite bilder från kräftskivan, liseberg med vännerna, syrran på besök här, egypten resan osv...
Det finns ljusglimtar.. Ska tänka tillbaka på dem och le!!!

Hoppas på att morgondagen blir bättre!!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-10-27 23:11:17

stackars stackars sofie! Det finns alltid bläää-dagar, men de går över!! Hoppas att vi kan ses något nu när jag kommer hem till skåne!! kram ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela