Sofie

Det blev inte stan..

Publicerad 2008-10-07 18:17:28 i Allmänt

Det blev inte en tur till stan idag. Jag fick jobba över på fritids idag. Så jag slutade inte förrän 16.30. Är rätt trött nu så får ta det lugnt ikväll.
Idag har vi varit i Balsberget, skogen. Det var riktigt kallt om tårna idag. Tur jag hade halsduk, mössa och vantar så jag slapp frysa mer.
Annars har det varit en rätt lugn dag. Fick improvisera lite idag på matten, Aldi skulle ha det men hon var inte där idag. Så jag fick ta 6 åringarna.
 
Jag får ta en runda på stan en annan dag istället.. Imorgon eller torsdag
Jag och Lena satt och planerade lite inför imorgon. Vi ska dra igång vårt storyline-tema. Ska bli spännande och se hur det blir. Jag har aldrig jobbat på det sättet innan. Blir en utmaning...

Slutar inte förrän 17 imorgon, vi har arbetslagsplanering hela eftermiddagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela