Sofie

Ruggig och krasslig..

Publicerad 2008-10-01 19:48:01 i Allmänt

Usch vad jag frös innan... Har inte råd att vara sjuk så jag gick till praktiken idag. Vill inte missa för då får jag ta igen mkt sen och det hinner jag inte... Man får knapra alvedon och låtsas vara pigg...
Idag har vi varit på studiebesök på Viby potatis. De visade oss olika rotfrukter, maskiner och storkarna. Det var intressant. Vi ska starta ett nytt tema, där detta ska ligga som grund. Vi hade arbetslagsplanering i eftermiddags.. Det är intressant och roligt att vara en del i ett arbetslag. Delge varandra tankar och idéer...
Börjar känna mig mer och mer redo för att komma ut i arbetslivet... Kändes mkt längre borta för några veckor sen.
Men jag klarar det faktiskt och får mkt beröm! Det är skönt... Måste våga lite på min förmåga!
Har dock inte så mkt erfarenhet och bagage, men det finns de som har, man får ge och ta av varandra!

När jag kom hem så satte jag igång och städa ur min klädkammare... Hatar att rensa ut kläder.. Man kan ju faktiskt ha nytta av dem någongång. Men jag måste bli bättre på att slänga det jag inte använder, har inte sååå mkt plats i min lilla lya. Så jag tog mig i kragen och slängde en del..
Jag har ju faktiskt växt och jag kan inte ha samma saker som förr..hiihih... Bara att inse...
Men det är skönt att ha det gjort nu.. Har även lagt undan sommarskorna och tagit fram vinterskorna... Hösten och vintern väntar..
Har lite att utvärdera och skriva ihop från praktiken..Men jag orkar inte ikväll... Får ta tag i det imorgon...

Nu hag jag gjort mig förtjänt av en slappekväll.. IDOL!!! De är väldigt duktiga i år!!

Ta hand om varandra, man vet aldrig när det vänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela