Sofie

Sofie = Devil

Publicerad 2008-10-29 16:18:44 i Allmänt

Nu har jag varit på stan och lunchat med Sara, Frida och Mia!
Alltid lika trevligt! Vi kollade runt lite och så!
Ska fika lite här hemma, sen kommer Sara, Emmelie och Frida hit.
Pauline och hennes kompis kommer nog också. Vi ska se bonde söker fru och sen till Kåren.
Det är läääängesen vi var där nu, får passa på. Snart är högskoletiden över.

Här är min outfit till ikväll.. Ska ha svarta kläder och röda stövlar ocskå, det är inte med på bild.


Svans, röd väska, horn, rosett, tänder och ett spö att sticka folk i rumpan med..hihi

Ska bort till Fia en runda.. Hittade förresten en bild på Stigen! Passade honom ihelgen! Sweet!

Jag och Stigen innan kräftskivan...


Trevlig Onsdag!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-29 17:48:23

sofie du e alldeles för snäll för att va en djävul :D men vem vet du har kanske en mörk sida ;)

Postat av: mamma

Publicerad 2008-10-29 18:04:53

Ja du skulle bara veta, hornen sitter där redan.HI HI

Postat av: Korn

Publicerad 2008-10-29 20:57:45

Vilken fin artikel!

Jag pratade faktiskt med henne i måndags när hon fyllde år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela