Sofie

Ett tag sen...

Publicerad 2008-09-30 17:53:03 i Allmänt

Ska sammanfatta kort.. Sitter här och äter soppa och har min morgonrock på mig. Är dunder förkyld och har feber..

Kräftskivan var jätte trevlig! Kräftor, snaps, snapsvisor, trevligt sällskap på kåren... Sen gick vi till Fia en runda... När de andra åkte till stan så gick jag hem. Var trött efter veckan...

 Kristin Jag och Tessan.. Vi gjorde fina hattar på kåren!

 Skålar och skrålar vid bordet...

 Jag och Fia redo att gå till sittningen och ha skoj!! Vi fick fina hakklappar av Jimmy!

I Lördags var jag hos Anna. Vi åt tacos och hade trevligt.. Blev en runda på grand och sedan gick jag och chornelia vidare till banken.. Det var trevligt!

  God mat hos Anna

  Vi tre på grand! Ida, Anna och Jag!

Annars har jag slappat, igår var jag på praktiken... Började få feber igår, men jag gick inte hem..
Jag har varit hemma idag, hoppas på att jag kan gå imorgon..Vi hinner inte vara sjuka, missar för mkt då och kan inte ta igen det sen... Ska snart återgå till soffan, där jag spenderat näst intill hela dagen idag...

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-10-01 18:02:24

yes det har jag :) på lördag flyttar jag upp :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela