Sofie

Fredagsmys!

Publicerad 2008-09-12 17:09:18 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan! Det går mkt bättre idag att gå på benet! Jag lär mig... Men om jag suttit stilla ett tag, så är det lite segt att börja gå igen! Men jag tränar hihi...
Nu var jag precis på ica med Fia och Viktor!
Jag och Fia ska ha fredagsmys ikväll! Vi ska laga fläskfilé med potatiskroketter och sås!
MUMS! Sen har vi köpt lite godis också! MYS!!!
Fy vad det är tråkigt väder idag, kallt och blåsigt... BLÄÄÄÄ....

Imorgon blir det plugg och slappa.. Får vila benet denna helgen!

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-12 19:52:43

den andra är i hus 38:a får dock inte tag på tjejen som bor där just nu :S måste kolla på den innan måndag för då måste jag ge besked om vilken jag vill ha "/ den jag kollade på sist vill jag inte ha, fullt med hål i väggarna. kommer nog plugga den största delen av helgen och sedan en tur upp till kristianstad för att kolla på den andra lägenheten om jag får tag på henne! vad ska du göra? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela