Sofie

Hejhopp...

Publicerad 2008-09-25 21:05:34 i Allmänt

Vill jag veta? Ovissheten är jobbig...
Hoppas det för med sig nått bra!


Idag har jag planerat lektionerna inför morgondagen. Ska ha 6åringarna hela dagen imorgon.
Kommer bli spännande och bli en utmaning... Hoppas de små söta barnen är snälla mot mig!
Har tvättat och varit en runda på stan med Fia och Viktor! Trevligt att träffa vännerna lite.

Imorgon hinner jag inte mer än hem om förrän jag ska hem till Fia och ta mig en god cider... Kräftskivan börjar kl 18.
Det kommer bli roligt! Gotteeeee!!!

Ska lägga mig och kolla tv innan jag ska nanna kudden.. Lång och intensiv dag imorgon men skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela