Sofie

Helg

Publicerad 2008-09-08 18:07:55 i Allmänt

I fredags åkte jag ner till Malmö. Jag hjälpte mamma med lite saker... Annars tittade jag och mamma på tv och slappade. Banne skulle ut på kvällen. En party-syster: 
Jag har haft en lugn och skön helg hemma. Har varit ute med hundarna och sen har jag pluggat en del. Ett måste ju.
Vi åt goda kräftor, mums!! Me like!! 
Så såg jag jag och hundarna ut i lördagskväll. Vi låg och tittade på tv, lite trötta, hehe

Det blir en massa bilder i detta inlägg. men det är roligare då tycker jag!
I Söndags körde jag, syrran, mamma och hundarna upp till Kristianstad. De ska vara här uppe hos mig till Tisdag. Jag ska nämligen opereras då.. Mindre roligt. Ska ta 4 alvedon innan jag beger mig hemifrån 6.45 imorgonbitti, kommer vara helt groggy... Hoppas det går bra, hatar sprutor och sjukhus... vill bara ha det gjort NU.


Igår åt vi goda räkmackor och idag har vi varit en runda på staden. Syrran shoppade en massa som vanligt! Roligt att ha lite besök här hemma! Ruben ligger bredvid mig! Mys!! Kommer kännas tomt imorgon när de åker igen, men det kommer inte va så trångt längre... Ikväll blir det tv och ladda inför morgondagens SKITdag... får gå upp 6 kanske..

Bilder från räkkvällen :)   

Syrran älskar räkor, hihi..

Vill inte att morgondagen ska komma... Ska ha ipoden i öronen och försvinna!!! Jag kommer klara det, det vet jag, det är bara läskigt...

Kommentarer

Postat av: KoRn

Publicerad 2008-09-09 07:18:42

Varför ska du operera dig?!

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-09 07:56:57

hoppas att det går bra idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela