Sofie

Lite fest

Publicerad 2008-09-17 17:16:05 i Allmänt

Ikväll blir det lite fest för omväxlingsskull.
Inget fokus på lärandeteorier och ingen analys eller reflektion ska göras ikväll.
Istället ska Emmelie, Frida och jag kolla på idol och dricka lite gott rosévin och umgås... Koppla bort böckerna för en stund.
Går kanske bort till Fia en runda och snackar lite med dem innan det bär av till kåren!
Hoppas på en trevlig ikväll. Det är vi värda efter en avklarad examination idag, didaktisk analys...
Imorgon blir det läkaren och ett sista fokus på tentan som går av stapeln på fredag.
Längtar inte direkt...



Jag och Emmelie på semstersittningen innan sommaren.

Jag och Frida innan semestersittningen 06, shit vad längesen... Där hade jag lugg, hihih...

Bara för det måste jag lägga upp en bild på hur jag såg ut innan semestersittningen 07, ytterliggare en ny frilla, hehe

Semstersittningarna är alltid innan skolan slutar, i maj-juni. Jag har ändrat frissa här uppe mkt under 3 år.. får kanske lägga upp lite Sofie-frisyrer en dag, se vilket jag passar bäst i.. heheh

Efter examinationen gick jag, frida, emmelie, anna och chornelia upp till oceans city och åt god asiatisk buffe..
Det var mys och trevligt! Nu blir det duschen, balansera med benet på toastolen! hehhe

Får se vad jag får för omdöme av läkaren imorgon...

Jag kan gå normalt nu, jag är glad!! Fy vad jag var begränsad innan, drygt...

Kommentarer

Postat av: gunilla

Publicerad 2008-09-18 17:59:16

Du passar bäst i den frisyren du har nu tycker jag. kram mammi.

Postat av: Pauline

Publicerad 2008-09-18 18:08:09

jag har ingen aning :S ska fråga på tisdag om jag får göra det själv, finns risk för att jag får betala det när jag flyttar då om det inte blir enligt deras regler :S kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela