Sofie

Ja, jag lever, hihih...

Publicerad 2008-09-20 17:47:01 i Allmänt

Det var trevligt på kåren. Behövde ett litet break och ha trevligt med vännerna! Jag, Frida och Emmelie kollade på idol, snackade och drack gott. Sen gick vi bort till Fia där de andra var. Tack för en trevlig kväll. Klockan 11 i torsdags skulle jag befinna mig på sjukhuset, var rätt trött... Men jag fick ett bra besked av läkaren iaf. Det hade läkt bra och han tog bort plastet. Har bara lite strips på nu för att hålla ihop det, så ärret inte ska bli så stort. Han sa att "tumören" var borta. så nu har jag inget elakt kvar i mitt ben..hehe.. Skönt!!

Jag hade tenta i fredags. Jag skrev och skrev... Jag fick med teorier, läroplan, reflektioner mm. Men det är svårt att diskutera en lärarens agerande jämfört med hennes mål.. Vet inte riktigt vad de vill ha och hur de rättar.. Alla tolkar det olika och reflekterar olika.. Så det kan ha gått hur som helst.. Men så känner de flesta jag har pratat med iaf.
Jag gjorde mitt bästa när jag satt där, så får se helt enkelt.
Sen åkte jag ner till Malmö.. Igår åt jag sushi med Emelie och Bini! Det var trevligt att ses, blir ju som sagt inte så ofta när jag är i Kstad. Jag fick se Emelies nya lägenhet! Sushi var ingen höjdare, men jag provade iaf! Tror nog att det är en sån rätt som man får vänja sig vid, smaka några gånger innan man fastnar...
Idag har jag hjälpt mamma, har sålt vår soffa, skruvat ner och fixat en massa...
Nu kommer lite bilder från onsdagen och lite annat...


Det är lite blått fortfarande...Men det försvinner snart!!

 Jag, Fia och Stoffe!! Goa drinkar!

 Viktor, Tessan, Emelie och Johanna hos Fia

 Frida, Viktor, Jag och Emelie i soffan

 Vi tre på golvet



Jag och Fia skålar! Tack för i Onsdags vännen!


Frida, Emelie och Jag är glada på fest! Tack för en trevlig kväll!!

  Sushi

 Emelie och Bini gillar sushi



En sista bild på mig och lillsisen... Trevlig lördag
Jag ska iväg till mammas kusin och äta kräftor idag, gotte!!

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-09-23 13:23:06

Vad fina vi är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela