Sofie

Sommarfest i Ingelsträde

Publicerad 2009-08-10 14:51:11 i Allmänt

Nu sitter jag här i min soffa och tycker alltmänt synd om mig själv. Jag är snuvig och har ont i huvudet. 4e gången jag är förkyld detta året.. Nackdelen med att jobba med barn, men jag är väl imun snart hoppas jag.
Jaja, får väl vila mig en stund till...

Ska först berätta om helgen...I fredags kom Johan ner till mig. Äntligen!!!!  Vi stack iväg och handlad mat, sedan lagade vi den tillsammans som ett annat gift par. hihih Körde bort en runda till Mamma. Syrran hade lite fest så vi pratade en stund. Kvällen spenderades i soffan med film och chips!! Mysigt!

Vi fick gå upp rätt tidigt i lördags. En del skulle fixas innan vi begav oss mot Hbg! På motorvägen kom jag på att jag glömt min bh utan band. Så jag körde av vid Arlöv för att hämta den. Johan var inte så glad. hahaha Men jag måste ha den till klänningen jag skulle ha på kvällen. Sedan var det massa annat klydd på vägen som vägarbete och krock. Så det tog ett tag mellan Malmö och Helsingborg. Väl framme mötte vi Frida och Fredrik! Vi tog en cider på hamnpaviljongen. Det var skönt väder och trevligt.
Vi körde vidare mot Ingelsträde där Fridas familj bor. Mia och Ingela bor även där, hos dem är den årliga Sommarfesten!
Det regnade så in i helsike när vi körde dit, helt sjukt. Såg knappt vägen. Men vi hittade tillslut. Vi drack lite cider och vin med Fridas föräldrar och vid 18.30 gick vi in till Mia och Ingela!!
Alltid lika trevligt på sommarfesten i Ingelsträde. Det bjöds på roliga lekar, mat, dryck, uppdrag, drinklekar, shower , biljard och mkt mer. Det var riktigt skoj!

Det finns många bilder på facebook, här är några jag snott  hihi

 Systrarna Hansson, värdparet!

 Jag och Johan med fördrinken!!

 Kvällens vinnande lag.

 Runt bordet

 Vi två igen!

 Tack Mia och Ingela för en super trevlig fest.. Alltid lika skoj!

Tack familjen Jönsson/Olin för bed and breakfast! hihih

Vill ha helg nu!! Helgen bjuder på besök hos min älskling och sedan tjejfest och MÅNS Zelmerlöv!
Men först ska jag bli frisk.. Nu ska jag vila mitt huvud... På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela