Sofie

Ta vara på dina nära och kära

Publicerad 2009-08-12 21:29:25 i Allmänt

Varför är man så dålig på att visa sina känslor eller tacksamhet? Skicka iväg ett sms, ge en kram, säga ett värmande ord?
Jag kan erkänna att jag är rätt kass på det, tyvärr.
Man borde glädja människor i ens närhet som man tycker om. Små små saker kan göra så himla mkt.
I dagens samhälle är det så himla lätt att skicka iväg ett sms, skriva något på facebook, lyfta telefonen osv?
Vi kan inte skylla på avstånd... Vi borde bli bättre på detta.. Vet att det är många förutom jag som behöver ta sig i kragen och visa sin tacksamhet eller kärlek till nära och kära. 
Jag kan inte bestämma över er, hahahha, alla gör som de vill. hihihih
Men om du vill eller känner att du borde så GÖR det. Detta kan göras på många olika sätt, alla sätt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela