Sofie

Dan före dopparedan

Publicerad 2009-12-23 18:42:31 i Allmänt

Då har jag lämnat mina jobbenycklar nu.. Blandade känslor.. Jag har inte riktigt förstått det än.
Får väl en chock den 4e när jag börjar på nästa ställe.
Kolleger och föräldrar har varit hur goa som helst.. Fått fina presenter och mycket beröm..
Känner jätte bra att veta att de tycker jag gjort ett bra jobb.. Ändå mitt första riktiga lååånga jobb.
det är en glädje att ta med mig det till nästa ställe!!

Ikväll ska jag och familjen ha lite julmys.. God mat, glögg och bingolotto.. Hahha nördvarning :P
Tillhör julen..

det känns verkligen inte som dan före dopparedan... Men imorgon är det dags! Släkten, familjen, god mat och klappar!! :) Jag vet att jag kommer få några iaf ;)

  Släkten hemma hos faster Anita!!  år 2007


Ruben och Frans gillar att öppna paket:)


Sugna på paketen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela