Sofie

Fredagen den 13de

Publicerad 2009-02-13 22:49:57 i Allmänt

Idag öppnade jag på jobbet. Många av mina kolleger är sjuka, så denna veckan har varit rätt jobbig. Vi har fått pussla en massa. När jag slutade så körde vi bort till min lägenhet för att titta en gång till och mäta. Kolla om köksbordet jag kollat ut går in och lite så...



Här är en liten snabbgjord ritning på min lägenhet för er som är intresserade. Rummen är inte i rätt skala, men planlösningen är så iaf.
Mamma och Jag var på Ilva och köpte köksbord och 6 stolar, de stolarna som är på bild i förra inlägget. Jag köpte även tv bänken. Jag hade tur, för den skulle utgå, så jag köpte utställningsexet. Tjänade 800kronor där.
Har gjort av med en del pengar nu, men jag vill ha nått fint, får ha det ett tag nu... Hoppas det blir bra..
Mormor fick också lite besök av oss och hundarna. Lets dance har stått på programet ikväll..
Imorgon ska vi fira pappas födelsedag. Det blir bowling och restaurang besök. Vi ska även hämta min tvbänk!

Hihih, jag hittade denna roliga bild bland kårensbilder från i Onsdags... Frida och de bästa vakterna på bilden! Per är verkligen rolig och trevlig. Han känner de flesta av studenterna, dansar loss och skrattar...
Hoppas du bjuder på denna Frida! :) hihih



Trevlig helg..

Lessen tjejer att jag missar singel-brakfesten imorgon. Men vill fira pappas födelsedag. Får boka in en ny fest, då är jag där!!  Hoppas ni får en toppen kväll imorgon!! Hade gärna varit där och firat alla hjärtans dag med er... Men som sagt, nästa fest!! Kanske blir i Malmö? :)

Kommentarer

Postat av: Lillis

Publicerad 2009-02-15 14:28:58

Hej gumman..

Ja det e dansen fortf. fast i onsdags tränade jag på gym med. men det är inte min grej :P Mjoo det e helt okej. Livet går inte riktigt som jag vill nu men jag klarar mig.. själv då? puss

Postat av: Annika

Publicerad 2009-02-15 16:05:00

Hej Sofie! Allt bra med dig? Längsen man hörde av dig :) fullt upp med flytten antar jag? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela