Sofie

Otur...

Publicerad 2009-02-07 15:40:10 i Allmänt

Igår somnade jag vid 21 i soffan. Har jobbat hela veckan, och då är man trötter...
I förmiddags provade jag Friskis och Svettis jympapass. Det var riktigt skoj och det var jobbigt.
Det är skönt när man är helt slut i kroppen och svettig, då har man kämpat... Då väntade duschen, gytt!!


Jag, Banne och Andy körde till Nova Lund efteråt. Syrrans bil har varit på lagning, då den bara stannade innan. Tror ni inte den gjorde samma sak nu när vi körde dit. Bilen la bara av och började ryka en massa. Tur att vi kunde köra till sidan och in på en golfklubb, precis vid Nova Lund så det inte hände mitt på motorvägen.
De som precis lagat hennes bil kom dit... Tur i oturen...

När jag kom hem skulle jag hjälpa mamma med guacemolen. Jag skulle ta över och använda stavmixern. Den gick mitt av... Snacka om otur idag.. BLÄ

Får nog hålla mig hemma i soffan hela dagen, vågar inte göra nått..hihih

Här kommer några bilder från i Lördags när jag festade med tjejerna i Krstad.



Carro, Jag och Pauline! Glada flickor på fest!!



Anders, Frida, Jag, Carro och hennes kompis!!



Snygga dansmoves flickor  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela