Sofie

Examen 2009

Publicerad 2009-01-14 22:46:49 i Allmänt

Imorgon klockan 10 ska vi vara i kyrkan, då tar jag examen! Helt sjukt att 3,5år har gått nu...
Wihoooo! Jag har inte riktigt förstått det än, kommer nog kännas imorgon när vi står framför alla föräldrar och släktningar.
Jag har blandade känslor. Klart det är skönt och roligt, målet är uppnått...
Men studentlivet har varit sååå underbart! Kommer nog sakna det, men ska bli skönt att gå vidare och börja det riktiga livet med tidiga mornar och långa eftermiddagar...
Ringde mina kolleger imorse och jag var väldigt välkommen kl 9 på Måndag. Börjar med en stängning... hihih

Jaja, ska snart sova, ska upp med tuppen imorgon och ta EXAMEEEEENNN!!!!!!



Jag 2004 när jag tog studenten... En stolpe i studielivet.

Kommentarer

Postat av: Dreadlocks babe

Publicerad 2009-01-16 08:11:15

Grattis till examen gumman=)

när kommer du ner till malmö då? ja e ledig ganska mkt nästa vecka om du vill ses..

PUSS o kram

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-16 18:51:19

Tack för en trevlig examen,o vistelse hos dig! Trevligt o få träffa dina kompisar som du pratat så mycket om! Anna tyckte vi var lika Ha ha stackars dig.Puss o Kram Mamma.

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-16 18:52:50

Tack för en trevlig examen,o vistelse hos dig! Trevligt o få träffa dina kompisar som du pratat så mycket om! Anna tyckte vi var lika Ha ha stackars dig.Puss o Kram Mamma.

Postat av: Banne

Publicerad 2009-01-16 21:10:56

Grattis sis snart flyttar du hem;) pusss

Postat av: PS

Publicerad 2009-04-27 13:51:55

Kolla



www.student2009.nu



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela