Sofie

Examensfirande och syrran på besök

Publicerad 2009-01-12 19:20:12 i Allmänt

I Fredags hade vi grupptenta. Vi satt i 4 timmar, sen orkade vi inte mer.. Hoppas det gick bra, svåra och omfattande frågor. Har gjort min sista tenta på lärarutbildningen! skönt!
Min syster kom hit för att tillbringa helgen här med mig! :)

I Fredags samlades vi hemma hos Åsa. Åsa och Anna har anordnat examensfirande för oss tjejer som umgås och har gått länge tillsammans. Vi fick fördrink och förrätt. De hade även ordnat en liten tävling som mitt lag vann!
Vi fick olika lappar som vi skulle göra t ex Fot mot Mage, bröst mot vad osv...
Så här såg vi ut, hahha!! Oj, vad vig man kan vara!!

Vi åkte till en fin resturang på lilla torg där vi åt god mat och drack gott tillsammans!
Dock började jag få ont i ryggen och kände att febern smög sig på, vaknade med halsont på morgonen. Men examen ville jag vara med och fira, så fick hålla ut!







Vi var 11 stycken som firade tillsammans! Tack för en trevlig kväll tjejer...
Kvällen avslutades på grand där även Carro, Sara, min syster och Pauline var! Syrran och jag dansade lite, men jag mådde bara sämre och hade ont i hela kroppen så vi åkte hem...

I Lördags var jag, syrran och Frida en runda på stan, fikade och så!
På kvällen käkade vi hos mig med Pauline och sedan drack vi lite vin och stack till banken en runda.
En trevlig kväll med tjejerna, johan och martin!!

Tack för en nice helg syrran :)

Idag har jag och frida suttit med uppsatsen. Är snart klara, sköööönt!!

Nu måste jag packa lite, är väldigt slö av förkyldningen men jag MÅSTE verkligen ta tag i det. Har inte lång tid kvar i Kstad, måste få ner allt i kartongerna... Lagom skoj..:)

Om 1 vecka börjar jag jobba, helt sjukt... och på Torsdag tar jag examen, även det helt sjukt.. hiihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela