Sofie

Grattis

Publicerad 2009-01-05 12:47:01 i Allmänt

Igår fyllde Mamma år!! Vi åt på vagabond, det var trevligt!!
Sedan följde Mormor och Pernilla med oss hem och fikade lite..
Av oss fick mamma fick ett presentkort på 1 timmes massage och en timmes fotvård, hon fick en tröja också.
Hoppas du hade en trevlig födelsedag Mammi!!

I Lördags var jag hos Leffe på lite förfest. Träffade de gamla vännerna, det var trevligt.
Idag ska jag köra tillbaka till Kristianstad. Håller på att packa lite nu, Ruben är ledsen. När han ser att jag packar så vet han att jag ska åka iväg, vilket han inte gillar... Men jag flyttar snart ner igen, så denna gången är jag inte borta så länge.
Har fullt upp i kstad nu. Ska plugga (har inte fått gjort mkt under julen, dumma), sitta med uppsatsen och flyttpacka.

Nu ska jag bära ner mina väskor, sen tanka och köra till Kstad...
Ska både bli roligt och tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela