Sofie

Jobb

Publicerad 2009-01-21 20:57:21 i Allmänt

Ni undrar kanske hur det går på jobbet?
Det går bara bra. Det är en del att hålla reda på, men kollegerna är bra och barnen är så goa!
Det är många nya ansikten, regler och rutiner men det vänjer man sig vid så småningom.

Jag är väldigt trött på mornarna, är inte van vid att gå upp så tidigt och jobba hela dagen. Men det bästa är att man är ledig när man kommer hem. Har ingen tråkig bok som man måste läsa, som hänger över en.

Det går även bra att bo hemma. Känns lite konstigt, men det går bra! Nackdelen (fast det är skönt!!!:) är att bilen står där nere, så jag är lite lat och tar den . Men det är så mörkt och jag är väldigt trött på morgonen. Men tänkte att jag ska börja cykla på fredag när jag börjar 9. Imorgon börjar jag 6.15 så det är lite tidigt, vet inte riktigt hur lång tid det tar.
Första gången jag öppnar imorgon, hoppas barnen¨går med på att bli lämnade hos mig! :)

Det är en väldig omställning men hoppas jag vänjer mig!!

Idag var jag och min kollega ute och gick med de små. Vi gick en runda i området, det var fint väder och skönt!!

Idag ringde de angående den lägenheten jag tittade på i Måndags. Jag får den om jag vill, ska titta på en lägenhet imorgon men tror det blir att jag tar tvåan. En etta känns lite litet, vill ha en lite större denna gången..
Men får se helt enkelt!


Hoppas mina tjejer har det trevligt på kåren ikväll! Vill gärna vara med, men det kommer vara skönt imorgon när jag inte är bakis, hahahh... (får skylla på nått, hihihi)
Nä nu måste jag snart lägga mig, ska upp tidigt imorgon och öppna..

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-01-22 09:55:26

Vi är inte bakis idag!! =)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-22 15:24:10

Hmm... vi ångrade oss om lägenheten så vi tittade aldrig på den. Men ja, det lutar åt malmö... fast vi söker både i k-stad och i malmö. Vi får se var vi hamnar. Har ju fått ett deltidsjobb i Lund och sen sökt ett annat deltidsjobb på ett högstadium i malmö vid värnhem. Jobbigt det där du vet, att söka lägenhet. Allt bra med dig gumman? Hoppas att du trivs kanon på jobbet! kram

Postat av: Korn

Publicerad 2009-01-26 14:36:47

Du kanske är lika trött på morgnarna nu som thäääästin va :P Haha!

Hoppas allt e bra! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela