Sofie

Min sista föreläsning

Publicerad 2009-01-08 16:51:34 i Allmänt

Nu har jag varit på min sista föreläsning under lärarutbildningen. Frida sa det till mig under föreläsningen och det känns konstigt. Jag kommer aldrig mer sitta i hus 7 och kladda i blocket.

I morse var jag effektiv. Jag ringde telia och ändrade mitt telefonabonnemang och till länsförsäkringar och sa upp det. Jag började även att packa ner lite smått från köket. Har inte så mkt tid på mig, men det ska nog gå bra.
Nu efter tentan imorgon måste jag sätta fart med packningen. Även fokus på examensarbetet... Vi har tre dagar på oss att göra klart det, sen finns det inte mer tid. Jag börjar jobba och Frida börjar ny kurs.

Jag ska packa lite till sen skumma igenom den andra boken till imorgon... Det kommer bli en lång och dryg dag. Grupptenta väntar.

Men sen när den är över så ska vi fira examen tillsammans!! Det ska bli super trevligt! Vi ska först till Åsa och äta förrätt och dricka fördrink. Sen ska vi på en italiensk restaurang och äta gott och umgås! Får se sen hur kvällen slutar...
Vi är 12 tjejer som gått tillsammans som ska fira!! Vi har ju trots allt klarat 3,5år på högskolan:) Lite duktiga är vi ju ändå!
Några som ska med:


Åsa, Josefin och Johanna (klassfesten i inriktningen-ibörjan av utbildningen)

Ännu en gammal bild. Aldi, Anna, Chornelia och Frida ska också med!


Nyare bild på oss.. Emmelie, Chornelia, Anna och Jag..

Jaja, vi har gått tillsammans länge iaf! Har delat mkt tillsammans! Det ska bli trevligt, så får se fram emot det...



Just det ja, i morse när jag kollade mailen så var där ett mail om en visning på en lägenhet!
Ojojoj, framsteg!!! Ska titta på den, sen får vi se... Kanske lite liten? men vill ju bo i det området...
Får se helt enkelt..

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2009-01-08 17:18:58

O jag ska komma glöm ente det dummer:P ja kan packa till dej på fredag när du svinar;)

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-08 19:59:38

Du har varit mycket duktig i 3 1/1 år. Tack för de fina presenterna.Kram

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-08 20:02:55

Du har varit jätte duktig. Tack för de fina presenterna!!! kram

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-09 00:58:16

Kan ju bara säga att man känner sig lite utanför....snyft och avundsjuk på att ni redan e klara!!! Så jag ska vara "själv" nu på skolan i 1,5 år.....Och carro försvinner från skolan till sommaren.....snyft igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela