Sofie

trötter

Publicerad 2009-01-22 21:28:16 i Allmänt

Idag öppnade jag på förskolan. Barnen på de andra avdelningarna har inte träffat mig så mkt, men det gick bra ändå.
Drömmde att jag försovit mig och jag vaknade många gånger i natt, är rätt trött nu ikväll.
Det har gått bra på jobbet! Tänkte jag skulle cykla dit imorgon om det inte är föööör kallt och snö eller för halt.
Kom på att jag glömt min mössa och halsduk i skåpet på jobb, men får leta upp annat här hemma.

Jag skulle egentligen kollat på en lägenhet idag. När jag kom hem så gick jag in på mailen för att kolla vilket nummer det var på huset. Tur jag gjorde det, för klockan 12 hade de mailat att lägenheten redan var uthyrd.
Ska man inte få en chans att titta på den ens? Det har varit bokat sen en två veckor tillbaka?
Heimstaden har ju inte heller direkt nått kösystem, jag kan inte hjälpa att jag fick visning lite senare? Undrar hur deras system fungerar? Även lite dåligt att de mailar klockan 12 när jag ska vara där kl 15. Tur att jag gick in och kollade.
Jaja, det är väl inte meningen att jag ska ha en lägenheten. Vill inte ha en etta, men hade varit gytt med en nybyggd.
Dyrt och litet, får nog satsa på tvåan istället. Ska skriva kontrakt på tisdag. Har en lägenhet iaf!
Får titta vidare på bostadsrätter och så sen...

Idag har jag och syrran varit och tränat på friskis. Grymma vi var syrran!!!!
Vi tränade på gymmet idag. Jag har inte varit där innan, det var jätte stort och fint. Störta friskis som finns, helt nybyggt också. Det bästa är att det ligger nära, gångavstånd! skönt! Ska höra med chefen om friskvårdsbidrag imorgon, hoppas jag får lite så jag slipper betala hela kortet själv. Hade varit bra!!
Skönt och roligt att träna igen, måste komma igång med träningen och mitt nya liv nu!! Laddad!
Vet att jag kommer vara trött efter jobbet, men får träna på vägen hem innan jag lägger mig i soffan oxh segar ihop.
Ska även försöka cykla så mkt som möjligt!!


Kollar på handbollen just nu, Sverige ligger under..tråkigt... Dumma..
Måste vara vaken, Martin ska ringa efter matchen, bestämde det innan när vi pratade...

Stängning imorgon, sen blir det en lugn kväll... tidig flytt på lördag!

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-22 23:24:59

hej, ja du....jag kan inte ta hela berömmet själv för min sida...har fått mycket hjälp!!!

Men det e jätte krångligt tycker jag, men ganska kul o fixa lite med bloggen ju!

Tjejfest e det den 31 jan...hoppas du kan ta dig hit då, o kanske få sova hos någon här...miss you! Kramen

Postat av: Annika

Publicerad 2009-01-24 14:31:55

Hoppas nya jobbet går bra. Kanske kommer och hälsar på dig sen när du hittat dig en lya =) weee festa lite i Malmö =) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela