Sofie

Malmö igen

Publicerad 2009-07-13 21:34:38 i Allmänt

Jag har varit på vift ett tag nu.. Spenderade först några dagar i Blekinge. Var i Ronneby och sedan i Sölvesborg hos Johan:)
Tack så mkt sweet, mys att vara hos dig några dagar! Blir ju inte så länge annars.
Jag roade mig själv på dagarna när han jobbade. Men det gick bra det! Var ju så himla förkyld och slö, så det var skönt att slöa och utforska Sölveshåla..hihi

I Onsdags åkte jag in till Kristianstad, har bott hos Frida några dagar. Kvällen var underbar: vi satt och lyssnade på Ledin, drack vin, åt chips med mina fina vänner. Riktigt trevligt Kvällen avslutades på Stora Torg i öltältet. Riktigt mys.

I fredags kom syrran upp till Krstad. Vi har festat, varit på Kristianstaddagarna och haft skoj. I Lördags var vi hos Mia och Thomas i deras nya lägenhet. Mycket trevligt.
Riktigt roligt att träffa vännerna igen!!!
Tack Johan och Frida för jag fått bo hos er... En mysig semestervecka har jag haft!

Några bilder från syrrans kamera kommer nu... Har inte lagt in mina än.. de kommer.

 Syrran, Jag och Anna

 Me

 Glada Frida:)

 Fia och Banne

 Christian, Mia, Banne och Jag..

Roligt att träffa alla igen. Många man stött på i öltältet. Gamla vänner sen studietiden. Riktigt skoj :) Många samlas under Krstaddagarna. Stöter på varandra då.

Har två semesterveckor kvar nu.
Denna dagen har inte varit på topp. Har kännt mig trött o halvdepp..
Vänd för faen... NU!


Saknar Johan very mucho... Vill vara hos dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela