Sofie

Grå och trist söndag.

Publicerad 2009-06-07 19:02:41 i Allmänt

Nu regnar det, det är grått och trist. Söndagar är alltid lite deppiga på något sätt.. Helgen är över och en ny lång vecka väntar. Idag har jag enbart slöat. Har dock varit ute med hundarna lite, vi tog en skön långpromenad imorse. Där var fina blommor, blev sugen på att göra en midsommarkrans. Hälsade även på Morfar på minneslunden. Undrar hur han har det? Han var bäst, min morfar. Det har gått många år nu och det går bara fler och fler... Suck...Hoppas du är med oss!!
Jag undrar såå hur det blir när man dör? Vad händer?
Kollegerna på jobbet pratar om spöken och mystiskt som händer... Man blir lite rädd. Det sägs att det finns en trädgårdsmästare som spökar på jobb. Jag har aldrig sett eller märkt något konstigt. Men det är trots allt lite skumt.
Vad gör alla som dött? De måste ju göra nått? Finnas någonstans?
Jag vill ha er tillbaka till oss...

Gårdagens fotboll var också deppig. Dumma Nilsson och Källström. Nu missar vi väl antagligen VM, tråkigt värre.
Till och med Jag hade satt den straffen ;) hahahah

Usch idag har jag bara segat, passat vovvarna och lagat mat åt syrran. Imorgon väntar jobb och då gör jag iallafall lite nytta!!! Känns skönt det. Blir så trött av att bara slöa.
Imorgon har jag min första inskolning. En liten flicka på ett år ska börja hos oss. Det ska bli spännande. De första dagarna ska hon och hennes föräldrar vara hos oss 1 timme. Vi ska prata, leka och hon ska lära känna vår miljö och oss. Det ska bli spännande och jag hoppas det kommer gå bra!

Nä, nu ska jag ut i detta tråkiga väder. Ska handla lite med mamma sen ska jag hem och dammsuga min lägenhet.
Blir en film under filten ikväll. Inget skoj på tv... Ska sluta klaga nu, hihih...
Man kan inte alltid vara på topp, hihih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela