Sofie

Grattis Elaine!!!

Publicerad 2009-06-06 12:42:38 i Allmänt

Sitter nu hemma hos Mamma och ska snart bege mig till min faster. Vi ska köra och hälsa på Farmor som fortfarande ligger på sjukhus. Tråkigt med gamlingar. Svårt att acceptera att personen är gammal och inte orkar som förr. Tur man har minnet kvar, så man kan tänka tillbaka. Det känns som det bara går åt ett håll, FEL håll.. Tråkigt men bara att inse. Livet har sin gång, tyvärr.
Gårdagen spenderades hos Kusin Elaine, firade hennes student. Jag kan inte förstå att det är 5år sedan jag själv tog studenten.
Det var trevligt där, längesen man träffade släkten och andra bekanta till oss. God mat och trevligt sällskap.
Man vet ju själv hur glad och lycklig man var på studenten, roligt att vara med och förgylla en sådan betydelsefulldag.
Denna helgen ska jag ta det väldigt lugnt och bara sega...
Det händer inte så ofta, antingen åker jag iväg någonstans eller så är det party eller liknande..
Känner att jag mår lite konsigt, behöver nog ta det lugnt och slappa ordentligt.

Nu går tiden fort, snart semestertider ju. Detta året ska jag ha min första betalda semester. Har alltid sommarjobbat förr, men nu ska jag ha tre betalda veckors ledighet.

Hoppas Frida-gumman har det underbart på Rhodos. Jag vill också iväg till värmen. Sola, bada och dricka goda drinkar.
Får ta tag i resan nu Pauline, hade varit gyyyyytt!!

Ikväll blir det nog Fotboll och soffmys med syrran..
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela