Sofie

Jubb...

Publicerad 2009-06-29 20:08:26 i Allmänt

Snart är syrran på väg till Sverige. Undra hur brun hon är? Säkert kolsvart...

För övrigt går det jätte bra med min nya inskolning. Hon är såå duktig och jag har fått beröm från hennes föräldrar.
Det är inte så lätt, speciellt inte när jag aldrig har haft inskolning tidigare. Så det är skönt att det går bra! Hon är så liten och go!! Jag kan inte motstå när hon sträcker armarna mot mig och vill komma upp i famnen. Naaww!!

Som jag skrev innan var det lite klydd på jobbet imorse. Sammanslagningar är ingen höjdare.. Barnen är ju vana vid sina avdelningar, rutiner, fröknar, leksaker, platser osv... Men man måste ju ha semester också och barnen blir färre...
Barnen och vi är lite virriga..hihih Inte lätt att jobba tre avdelningar tillsammans när man har olika rutiner, regler osv.
"Mina barn" är vana vid ett sätt, några på ett annat.... Lite krockar här och var.
Men vi ska nog lösa det!!! Skönt att det är bra väder så man kan vara ute iaf! Det gillar barnen bäst!!

Nu är det allsång med Mammi som väntar... I natt dyker syrran upp... Får höra hur hon haft det då!!!

Saknar Johaaaaan... Vill inte att du ska bo så långt bort juee... Han är just nu på restaurang med Erik, Chippen och Oksana. Jag vill också vara med, ha semester och göra roliga saker!! De åkte båt innan, sååå gyyyyyttt!!

Pratade även precis med Frida. Jag ska snart upp, det är ju Kristianstaddagarna!! Vi ska ha skoj, tjejerna och jag!!
Det ska bli trevlans.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-03 10:11:03

Jaa...snart kommer du hit i alla fall, då ska vi leva livet. Det glatta livet, i dimman, på stan. Vi borde uppfinna en magisk manick som får uppsatsen att bli klar av sig själv så vi har det ur världen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela