Sofie

åker hit och dit...

Publicerad 2009-03-05 22:12:08 i Allmänt

Det känns som jag åker överallt. Stackars Mamma får hänga med på mina uppdrag. 
Igår var jag på ikea och handlade bla: röd klocka, sängkläder, diskborstar, backar till garderoben, förvaring i garderoben, tallriksunderlägg osv...
Idag har jag varit på Ica Maxi och Jysk. Där handlade jag gardiner, ljuslyktor till sovrummet, täcken, kuddar, persienner osv. Det blir snabbt pengar, men jag vill ha det fint!!

Jag har spenderat en del tid framför datan eller åkt runt i butiker för att hitta lampor, gardiner osv som passar till lägenheten. Det ska matcha och passa!!
Jag har bestämt mig för att ha svart/vitt i köket. Röda inslag (klocka, matta, filt, tavla, gardiner, lampa osv) till möblerna i vardagsrummet och grönt i sovrummet. Jaja ni får se bilder sen när allt är på plats och kartongerna är borta!!

Vissa saker vill jag inte köpa än förrän alla möbler är på plats, måste se hur allt passar o så..
Det kommer bli fint!!
 
Det blir en massa snack om lägenheten nu, men det tar upp mkt av min tid nu.. Annars jobbar jag bara. Idag var vi på lekplatsen..Längtar tills solen kommer och vi kan vara ute och leka med de små! Utan massa overaller, skor, vantar och annat som ska på de små michelingubbarna...

Denna helgen blir det flytt, sen kommer jag vara utan internet ett tag... Iaf i min egen lägenhet.. Får träna en massa då, träningen som jag missar denna veckan.. Nästa helg blir det Kalmar!!!!! Wiiihoooo!

Skönt att man har människor runt omkring som hjälper till och finns både med flytt och annat!!!

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-03-05 22:46:13

då kommer man inte höra mycket från sofie på någon vecka :( suck!

Postat av: Fia

Publicerad 2009-03-06 16:05:03

Wiiiiee!! Snart åker vi till Vicke! Tjohooo! :)

Postat av: Majsan

Publicerad 2009-03-06 22:43:27

Lycka till med flytten vännen....Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela