Sofie

I've got the key!

Publicerad 2009-03-02 21:21:27 i Allmänt

Jag har fått nycklarna till lägenheten. Min första lägenhet i Malmö. Har bott på två ställen själv innan, men detta är min första "riktiga" lägenhet.
Vi körde dit med lite saker idag, ska ta lite i veckan så vi inte har sååå mkt på lördag. Då går det stora flyttlasset.
Ska bli skönt när allt är på plats och jag kan pilla med sakerna!

Är lite inne på att ha röda saker i vardagsrummet och köra på grönt i sovrummet. Måste hitta tavlor, gardiner, lampor mm som matchar. Det ska matcha och bli en helhet!
Köper inte det förrän alla stora möbler är på plats så jag kan känna av lite... Längtar tills lördagen är över!


Imorgon är det drop in på jobbet. Slutar egentligen 15, men måste stanna till 17.30 typ. Umgås och prata med föräldrarna, göra fastlagsbullar med barnen osv. Får komp som jag kan ta ut sedan. Slutar även 17.45 på Onsdag, blir två långa dagar denna vecka... Träningen får tyvärr komma lite i skymundan denna vecka, pga flytten...
Jag fick reda på att jag inte kommer få mitt internet förrän om typ 3 veckor, då kommer jag nog leva på gymmet:) Tar igen det då!
Hemtelefon beställt! Har fått ett nytt Malmönummer!  Hejdå 044 numret...

Har nyss sett Annorlunda familj. De måste ha ett väldigt bra tålamod, hur orkar de? Förstår att de tycker att lite egentid är guldvärt. Det är nog annorlunda när det är ens egna barn...Men gud vilket jobb och energi de lägger ner på alla barnen. Alla måste få uppmärksamhet, beröm och kärlek... En utmaning som de får jobba med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela