Sofie

Kalmar

Publicerad 2009-03-16 21:07:18 i Allmänt

Helgen har varit trevlig, den spenderades med Fia, Viktor och Robban i Kalmar!
Direkt efter jobb i Fredags åkte jag till Krstad där jag mötte Fia. Sen började vår resa mot Kalmar.
Det gick bra! Fia och jag pratade en massa hela resan! Hade inte setts på länge så det var nice.

När vi kom upp blev det god buffe. Kvällen bjöd på spel och massa snack!
Lördagen bjöd på frukostbullar, kollade i affärer, spelade gitarr och sjöng, städade, spelade super mario, lagade mat, melodifestivalen och fest. Det var jätte trevligt!

Det var nice att komma iväg!! Byta miljö, unna sig en liten tripp!! Ha roligt med vännerna!
Hemresan gick också bra. Det blev kräftor och räkor hos Farmor! Mys!!



Idag har pappa hjälpt mig att sätta upp tavlor. Fick bredbandet, blev väldigt irriterad. Vi fick inte det till att funka.
Usch, känner mig inte riktigt 100 idag. Är förkyld, ont i halsen och trött... BLÄ... Var väldigt irriterad innan, men men.. Alla dagar kan inte va bäst.

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-03-24 09:49:12

Såååå jävla kul att ha er på besök! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela