Sofie

Snabb uppdatering

Publicerad 2009-03-31 16:44:49 i Allmänt

Nu är jag hemma hos familjen en runda. Jag slutade 14 idag. Det har varit en körig dag på jobbet.
Några av mina kolleger är sjuka, det ställer genast till problem. Vi har pusslat med personal och barn hela dagen.

När jag slutade så begav jag mig till det nya köpcentret Entré som har öppnat i Malmö. jag och syrran har
gått en runda och tittat. Vi köpte lite kläder, underkläder. Jag köpte även skor och sen åt vi mat! Det var MYS!

Nu sitter jag här och väntar på att vi ska iväg och träna.. Jympa idag, imorgon och på torsdag.
På lördag beger jag och syrran oss till Krstad! Ska fira Pauline, gå på stan, käka gott och partajja lite!
Det ska bli väldigt trevligt. Längesen jag träffade Pauline nu också..

Underbart väder nu när solen visar sig! I like!

Ihelgen hade jag besök, det var mkt trevligt! :) hihih

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2009-03-31 22:15:31

Och vem var på besök? thhiee

Postat av: Banne

Publicerad 2009-03-31 22:16:41

Och vem var på besök? thhie

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-04-01 19:40:21

ni kommer på besök :) jaa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela