Sofie

10 November

Publicerad 2009-11-10 20:56:49 i Allmänt


Har haft en underbar helg med bejbi!:) Känns bättre och bättre för varje helg vi ses, vill ju ha mer tid med honom bara, men får vara glad ändå!
Som han säger, vi ska vara glada att vi bara har 12mil :) Kunde varit värre.. :)  hihih

Imorgon väntar ännu en ny intervju, ska även på en nästa vecka. Är van vid det nu, vardagsmat :)
Undrar lite hur våren kommer att se ut? Var kommer jag jobba?'
Svårt att veta om man kommer trivas.. Jaja, hoppas det blir bra tillslut!

På torsdag är det dags för vaccinationen. Fy fan, har redan börjat mentalt. Är sjukt rädd och nervös..
Hatar ju sprutor... Faaaaannn.... Om andra blir öm i armen som inte har fobi, så lär ju jag ha skit ont...
Mamma mia, jag vill inte.... Men jag måste ju.. Är tvingad av Mamma! haha

Annars har jag tränat lite! Träffat familjen, hundarna och lite så.. Och jobbat såklart!
Jag håller på att läsa en bok om barns språkutveckling. JObbet satsar på språkutveckling detta läsår och vi ska på föreläsningar och studiecirklar, så ska ha läst 3 kapitel till på torsdag. Har kommit ur pluggtänket, blääää..
Saknar inte det direkt, att alltid ha nått hängande över sig som man måste läsa och få in...

Vill även tacka min lillesis... Hon är snäll hon! Hon har köpt en fin tomte till mig (värmeljustomte) och en fin halsduk!! Du är snäll du lillesisen...:) Tackar så ♥ligt...

 
♥ Lillasyster, Johan och Jag i somras! ♥


Tiden går så fort, redan mitten på november??? Sinnes.. Snart jul ju... Stormsteg framåt...

Ta tillvara på tiden, håll hårt i den.... Lever bara en gång. (eller kanske inte? vad händer efter döden? hih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela