Sofie

I Love You

Publicerad 2009-11-04 21:28:21 i Allmänt




Har varit väldigt grubblig och deppig de sista dagarna.
De ena tankarna leder till de andra...
Pratade med Johan idag och vi pratade lite om var vi har varandra,
vad vi känner och tänker.. Det känns skönt och nu känner jag mig
bättre igen. Det är viktigt att vi är på samma spår, vill och känner
samma om framtid, känslor osv. Att vi vill åt samma håll.
Behövde nog bara höra det!


Det är dig jag vill vara med.
Dig jag vill hålla om i soffan.
Dig jag vill gå hand i hand med.
Dig jag älskar och vill spendera min tid med... Jag är säker!


Johan, jag älskar dig... Saknar dig bara nått enormt.. Vill ha dig hos mig NUUUUUUU!
Kan inte beskriva saknaden jag känner just nu ikväll... Efter vårt samtal ikväll vill jag
bara krama dig, titta in i dina ögon...
Det är jobbigt, detta jäkla avstånd.. Men jag vet om att vi klarar detta, det vill vi båda.

Kommentarer

Postat av: Banne

Publicerad 2009-11-04 21:46:16

Vad fin bild;) vad bra att ni tänker samma för ja vill bli moster inom en snar framtid;) hhaha

Postat av: Pauline

Publicerad 2009-11-05 06:56:01

naaaaaaw :)

haha klockren kommentar Banne :)

Postat av: Anna

Publicerad 2009-11-05 18:57:12

Så fin bild på er =) Blir helt varm i hjärtat och förstår exakt hur du känner gumman... Man vet när man har hittat rätt, eller hur?? och avståndet kunde ju ha varit längre.... Synd förresten att ni inte kunde komma på festen...kommer sakna dig och magaluf alldeles för mkt! ha de gott, Puss Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela