Sofie

vad har gått snett??

Publicerad 2009-11-25 21:12:55 i Allmänt

Sitter och kollar på efterlyst, så många sjuka människor det finns i vårt samhälle.
Hemskt, fattar inte det...
Natten mellan fredagen och lördagen blev min kollegas son rånad och knivskuren i Malmö. Ett tag sedan blev min syster överfallen, det var inte så farligt men kunde t ex haft kniv på sig osv..
Sjukt att man bara ger sig på någon annan person. Hur kan man sticka en kniv i någon annan?
Jäkla idioter... Sker ju jämt och ständigt. På akuten sa dem att det händer jätte ofta.
Alla föds som små gulliga bebisar. Vad är det som går snett???
Ingen empati eller hänsyn finns, blir rädd...


Jag har fått komp och semesterledigt i mellandagarna, så jag jobbar min sista dag den 23december. Börjar på mitt nya jobb den 4 januari... Tyvärr blir det ingen utlandsresa. Vill gärna, men vill inte säga att jag ska ha semester direkt när jag börjar där. Får kanske vänta tills jag fyller 25 i Maj!!

Man får drömma och fantisera!!!

Spännande med framtiden, vill gärna planera en massa.
Men Johan stoppar mig lite, tiden får utvisa säger han. haha

Har tränat med syrran Måndag och idag.. Gytt!! Får se om jag tränar imorgon, ska städa och så också.
Men på Lördag ska jag Johan och syrran spela badminton! Äntligen.. Saknar faktiskt att spela, några år sen jag höll i ett rack... Riktigt roligt, men gud vad jag tappat snabbhet och rörlighet. Slagen och tekniken sitter förhoppningsvis kvar... Super skoj var det. Minns att jag alltid längtade till träningen...

Från en sak till en annan. Idag på gymmet såg vi en "kändis". Patricia från bonde söker fru. Hon som åkte ut i dagens program, som bodde hos Per Jörgen. Hon är tydligen ledare på friskis. hihih roligt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela